16 ianuarie 2010

tpH 10

Şi anul acesta am fost la Plopu de iarnă, cum îi spun unii tineri, dar mai exact tpH (tineri pentru Hristos).
A fost ediţia cu numărul 10 şi ca în fiecare an Domnul a fost bun cu noi şi am avut un timp deosebit.
Perioada în care am fost acolo a fost 31.12.2009 - 03.01.2010, asta dându-ne şi prilejul de a trece în noul an la Plopu şi a fost grozav!
Tema acestui an a fost Fidelitatea. Cu alte cuvinte am fi putut spune Credincioşia, Loialitatea...
Cartea pe care am luat-o ca şi manual de lucru a fost Rut, iar versetul care sugerează tema este: "nimic nu mă va despărţi de tine decât moartea!" (Rut 1:17)
Este o temă actuală şi am vorbit atât despre fidelitatea faţă de Dumnezeu, dar şi faţă de prieteni, faţă de partenerul de viaţă, faţă de slujirea încredinţată, sau sarcinile de serviciu.
Şi dacă natural putem fi fideli până la un punct, adevărata putere de a fi fideli vine de la Dumnezeu.
Dumnezeu începe să aprecieze fidelitatea în lucrurile mici, înainte de a aprecia fidelitatea în cauzele mari, aşa cum reiese din Cuvântul Său.
Fidelitatea nu este doar o declaraţie ci o atitudine constantă dovedită în comportamentul de zi cu zi, adică un mod de viaţă.
La această ediţie am avut şi o premieră. Nepoţica noastră, Maia-Rut, de nici 3 luni de zile a fost primul copilaş participant la tpH. A fost o încântare pentru noi prin candoarea ei, fără să ne creeze vreo problemă.

Şi dacă aş crede în întâmplare aş spune că acel curcubeu frumos care a fost la Plopu acele zile a fost o întâmplare semnificativă, dar aşa cum deja ştiţi nu cred în întâmplări!

Am adăugat şi un link cu câteva imagini de le tpH 10.

0 comentarii:

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină

Arhiva

Top Crestin 1000

toateBlogurile.ro