18 martie 2009

Plopu 24 - ... urme ...

Plopu - Locul unde Dumnezeu te atinge !
Asta ar spune tot !
Plopu e casa sufletului meu !
E foarte frumos ... ce am invatat eu acolo ...
Fii NEBUN PT HRISTOS!!!

In primele seri mi-a fost rusine sa particip la Asaf ... din cauza ca ma gandeam ca sunt voci mai frumoase ca ale mele si ca imi era rusine sa ies in multime ... dar expresia lui arty ... " Nebun pt Hristos "
m-a cam pus pe ganduri ...
Daca eu nu am curajul sa cant intr-o tabara crestina ... cum as avea curajul sa cant in autobuz ... in parc ... tren ... locuri in care se gasesc multi oameni cu probleme dornici sa-L intalneasca pe Mantuitorul ... mai exact sa fiu Nebun pt Hristos ...
Si asa si e ...
Vreau sa fiu nebun pt Hristos ...
sa spun lumii despre El, sa ma mandresc cu EL oriunde ...
sa Ii cant oriunde ...
sa fac voia Lui in primul rand ...

Sa ma bucur de faptul ca El ma iubeste!
SA CALC PE URMELE LUI, ca sa pot spune altora, calcati pe urmele mele ... care vor trece si pe la Plopu in fiecare an ...

Acolo Hristos e asa aproape de tine ...
Il vezi peste tot ...
Il auzi ...
Il simti ...
Il doresti ...
E o bucurie de nedescris ...
esti doar tu si El!
inchizi ochii ... si esti in bratele Lui ...
ridici mainile in sus....si El te ridica la cer ...
E o senzatie dupa care oricare din noi tanjim ... si acolo o traim!
Singurul meu regret ...
As fi vrut sa ma botez la Plopu ...
Plopu ... e locul unde Dumnezeu mi-a vorbit ...
M-a schimbat !
m-a intarit ...
si as fi vrut sa fie si locul unde ...
Eu sa ii spun : "Vreau sa te urmez ..."
Plopu .....
Multumesc lui Mitrut ... pentru tot!
Oameni minunati la Plopu ...
Se vede ca acolo Dumnezeu e prezent ...
De acum ... cand urez cuiva Domnul sa te atinga ...
O sa ii zic simplu ...
Iti doresc sa ajungi la Plopu!
Domnul sa ne ajute sa calcam pe urmele Sale!!!
Vreau sa felicit bucatareasa ... pentru delicatesele servite la Plopu ...
Pe Mitrut ... pentru momentele in care ne-a facut sa intelegem ca MAINE nu este al nostru!
Pe Ionel Becsan ... pentru capacitatea pe care Dumnezeu i-a daruit-o de a conduce!!!
Un om minunat!
Pe arty pentru ... (nu stiu, ca nu erau predici) ... lectiile de viata ...
Pe muncitorii care au realizat scena de joi seara. Wonderful!!

Plopu, NE vedem la anul!

Vali

1 comentarii:

lui_eduard spunea...

am ajuns o singura data la Plopu si de atunci in fiecare an imi doresc sa ajung din nou... anul acesta sper sa mi se implineasca dorinta.. Domnul stie..

intr-adevar Plopu e un loc minunat, minunat nu atat prin ajezarea lui, prin locurile din preajma, sau natura de acolo, cu toate ca si aceste sunt superbe, ci prin faptul ca acolo intalnesti oameni, oameni adevarati care te ajuta sa il ai mai aproape pe Hristos..
Multumesc si eu lui Mitrut pentru toate cuvinte frumoaste care ni le-a spus la Plopu 22..
Multa sananatate Mutrut, si Dumnezeu sa te ajute in continuare in aceasta lucrare.!

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină

Arhiva

Top Crestin 1000

toateBlogurile.ro