15 septembrie 2009

Plopu 25 - hai la lupta!

Plopu e un loc binecuvantat de Dumnezeu.
Fara sa vreau sa scriu vorbe, ci ceea ce scriu sa fie din inima, pot sa zic ca acum inteleg versetul care vorbeste despre pamant ca asternut al picioarelor Lui. Plopu e un loc in care lui Dumnezeu Ii face placere sa se intalneasca cu copiii Lui si sa le vorbeasca.
Nu ma pricep la scris, si vorbit nici atat, dar ce am invatat la Plopu m-a marcat intr-un mod deosebit. Sunt clipe unice pe care nu ai putea sa le traiesti decat acolo.
Plopu 25 a fost pentru mine o tabara in care am luat mai multe decizii; decizii de a lupta, decizii de a tine steagul sus pentru Domnul, si steagul meu sa fie ALB, nu un ... alb-murdar, ci un ALB imaculat.
Am invatat ca e o vreme de semanat, si o vreme de secerat. Am invatat ca e o vreme de luptat, si o vreme de alergat catre tinta. Am invatat ca, indiferent de slujba pe care o fac, trebuie sa o fac sub calauzirea Lui, si la vremea stabilita de El.
Am invatat cat de importanta e vegherea. Chiar in tabara am avut ocazia sa vad efecte ale nevegherii. Au fost lucruri care m-au influentat direct. Au fost oameni prin care Domnul mi-a vorbit direct. Au fost insa oameni prin care Domnul mi-a vorbit prin atitudinea lor. Fara sa aud un cuvant de la ei, am avut un exemplu de viata cu totul deosebit, exemplu de viata de slujire cu bucurie.
Am invatat sa zambesc, cand nu "simt" sa o fac, pentru ca prin zambetul meu, cineva poate fi incurajat. Am invatat ca in momente dificile sa actionez in adevar si iubire, dar cu fermitate.
Am simtit Plopu 25 ca pe o insumare a Plopu 23, Plopu 24 si Plopu 25. Desi n-am fost la Plopu 23, stiu tema, si am vazut pe unii aplicand ce au invatat acolo.
Cred ca in ultimii 2 ani am crescut mai mult, spiritual vorbind, decat in toti anii de pana acum.

Domnul mi-a facut harul sa cunosc oameni minunati, lucru pentru care-I multumesc.
Ii multumesc Domnul pentru suveranitatea Lui. Ii multumesc Domnului pentru grija, iubirea, tandretea, dar si hotararea cu care actioneaza in viata mea.
Si ma rog Domnului sa binecuvinteze pe cei care au raspuns chemarii Lui, aceea de a organiza tabara Plopu. Ma rog Domnului sa-i binecuvinteze pe Mitrut si Alina cu intelepciune si dragoste!

Toti suntem chemati la lupta, indiferent de varsta, statut social sau stare fizica. Domnul sa ne ajute sa luptam pentru El. Sa ne luam armele pe care ni le-a incredintat El si sa le folosim spre lauda Lui.

See you, Plopu 26! 315 days to go... :)
Laura

0 comentarii:

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină

Arhiva

Top Crestin 1000

toateBlogurile.ro