27 ianuarie 2010

Istorie: Plopu 21

Intrăm în al treilea deceniu de credincioşie a lui Dumnezeu manifestată la Plopu.
Două decenii încheiate ne arată că „în El avem totul deplin”, pentru că „în El locuieşte trupeşte toată plinătatea Dumnezeirii” şi că trupul, sufletul şi duhul primesc tot ceea ce au nevoie de la Creatorul, Dătătorul şi Susţinătorul tuturor lucrurilor.
Cu mare încredere mergem la Plopu în fiecare an unde Îl redescoperim pe Jehova Iire (Domnul va purta de grijă). De-a lungul atâtor ani ne-a însoţit şi „ne-a procurat” tot ceea ce era nevoie pentru ca această lucrare să aibă şi formă, dar mai ales conţinut.
Dacă ai nevoie de o atingere proaspătă, dacă te interesează cu adevărat viaţa din belşug, dacă vrei să te întâlneşti cu oameni care iau foarte serios relaţia cu Dumnezeu, vino la Plopu! Poţi scrie şi vei scrie istorie aici şi de aici încolo, dacă vei avea ochii deschişi şi urechile deschise înspre Dumnezeu şi înspre cei din jurul tău.
Perioada de desfăşurare a taberei este 16 - 23 Iulie 2005.
Tema taberei de anul acesta este "Voi aveţi totul deplin în El!" (Coloseni 2:10).
Este posibilă viaţa din belşug? 
De unde începe Împărăţia lui Dumnezeu? 
Mai pot exista binecuântaţi care bnecuvântează? 
Care este profilul spiritual al celui care se gândeşte la lucrurile de sus şi umblă după ele? 
Care este viziunea lui Dumnezeu despre credincios, Biserică, familie şi societate?

2 comentarii:

Claudiu Nitisor spunea...

In afara subiectului :(

Daca credeti ca blogul Romaniaevanghelica reprezinta o rusine pentru evanghelici si nu numai, luati atitudine.

Popularizati Romania Evanghelica cu linkul: http://rominiaevanghelica.blogspot.com/

Ideea este a unui blog care isi respecta denumirea fara a fi folosit pentru “meciuri” personale.

Multumesc ca imi dati voie sa fac cunoscut acest mesaj cititorilor blogului dvs.

Jurnalul lui Mitrut spunea...

Imi fac datoria si fac copy/paste la raspunsul pe care l-am dat in Jurnalul lui Mitrut http://mitrutstiopu.blogspot.com/2010/02/contemporary-christian-music-charts.html

Draga Claudiu,

Vreau sa clarific cateva lucruri:
- pe blogul meu poate posta oricine, atata vreme cat are un limbaj decent
- din principiu nu particip la campanii "contra", mai ales cand e vorba de fratii mei
- personal nu il cunosc pe titularul acestui blog si nu am avut nici o disputa cu dumnealui si ca atare ar fi incorect sa vorbesc impotriva sa sau a activitatii sale
- am venit in spatiul virtual pentru a contribui la pace si unitate, atat cat se poate
Un batran spunea: "daca nu poti pune o caramida, incearca sa nu dai jos din cele ce deja au fost puse
- Solomon spunea ca un razboi inceteaza in lipsa unuia dintre combatanti
- inchei spunand ca fara sa fiu legat de lege mi-am facut un decalog al unor principii pe care nu le voi calca in spatiul virtual, din respect pentru Domnul, pentru fratii mei si pentru "a ma putea privi in oglinda"

Cu dragoste pentru toti,
Mitrut Stiopu

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină

Arhiva

Top Crestin 1000

toateBlogurile.ro