Categorii
Plopu 25
Info
Istoria Plopu
Plopu 26
Plopu 28
Plopu 29
Plopu 30
Plopu 23
Multimedia
Amintiri
Plopu 20
Plopu 27
Proiectul Plopu
Urari
Devotionale de dimineata
Plopu 24
Site-ul Plopu
Banner
Binecuvântare
Plopu 3
Video de seara
Declaraţii
Fotografii
Plopu 17
Plopu 18
Plopu 19
Plopu 21
Plopu 22
Provocari
tpH
Blogroll
- ... din Biblie
- Animale din Biblie
- Asaf (blog)
- Bloggeri Creştini
- Blogurile lui Mitruţ (agregator)
- Ce mare eşti!
- Cuvinte inspirate în spaţiul virtual
- Când EL vorbeşte
- Din inima mea
- Duh de închinare
- Experiment wp
- Foto Inspiraţii
- FotoPlopu
- Gând rostit
- Imagini de poveste
- Instrumente din Biblie
- Jurnalul lui Mitruţ
- Linkuri Creştine
- Locuri din Biblie
- Minerale din Biblie
- Mitrut's Journal
- MyTube Video Clips
- Măsuri din Biblie
- Nume din Biblie
- Plante din Biblie
- Plopu Camp (blog)
- Popoare din Biblie
- Sondaje Creştine
- Tinere voci
- Top Creştin
- Top Creştin 1000
10 aprilie 2010
Remember Plopu 25 (3)
Odată tema taberei stabilită şi pachetul grafic alcătuit, urmează munca propriu-zisă de organizare.
Această muncă e realizată de o echipă coordonată de un director de tabără.
Aceeaşi echipă care face munca de organizare şi pregătire va fi cea care va coordona activitatea din timpul taberei.
Plopu a avut întotdeauna câteva particularităţi în acest sens:
- o structură simplă dar eficientă
- credit acordat tinerilor, cu accent pe caracter şi dăruire, înaintea abilităţilor, fără însă a le înlocui
- deschidere spre diferite sfere la alegerea echipei de organizare
Astfel la Plopu 25 echipa de organizare a fost formată din tineri din vreo 4 denominaţiuni şi 4 ţări (Austria, România, Spania, Ungaria).
Iată care sunt departamentele de organizare şi coordonare a taberei, departamente coordonate de directorul taberei:
- Administraţie (care include şi Bucătăria, coordonată de un Bucătar şef)
- Cultură şi Creaţie Creştină
- Sport şi Relaxare
- Tehnic
- Comunicare
Fiecare dintre cei ce fac parte din echipa de organizare are, pe lângă sarcinile generale ale echipei, şi sarcini specifice.
În perioada următoare voi mai prezenta câte ceva despre sarcinile lor generale şi specifice.
Cuvântul cheie este slujire.
Remember Plopu 25 (3)
Această muncă e realizată de o echipă coordonată de un director de tabără.
Aceeaşi echipă care face munca de organizare şi pregătire va fi cea care va coordona activitatea din timpul taberei.
Plopu a avut întotdeauna câteva particularităţi în acest sens:
- o structură simplă dar eficientă
- credit acordat tinerilor, cu accent pe caracter şi dăruire, înaintea abilităţilor, fără însă a le înlocui
- deschidere spre diferite sfere la alegerea echipei de organizare
Astfel la Plopu 25 echipa de organizare a fost formată din tineri din vreo 4 denominaţiuni şi 4 ţări (Austria, România, Spania, Ungaria).
Iată care sunt departamentele de organizare şi coordonare a taberei, departamente coordonate de directorul taberei:
- Administraţie (care include şi Bucătăria, coordonată de un Bucătar şef)
- Cultură şi Creaţie Creştină
- Sport şi Relaxare
- Tehnic
- Comunicare
Fiecare dintre cei ce fac parte din echipa de organizare are, pe lângă sarcinile generale ale echipei, şi sarcini specifice.
În perioada următoare voi mai prezenta câte ceva despre sarcinile lor generale şi specifice.
Cuvântul cheie este slujire.
Remember Plopu 25 (3)
Etichete:
Plopu 25
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Fotografii
- Plopu 29 - colectie de poze (arhiva)
- Plopu 29 vazut de Rebeca (Charys)
- Plopu 28 vazut de Anca
- Plopu 28 vazut de adryan14
- Plopu 28 vazut de Kos si Misu
- Plopu 26 vazut de Misu si Kos
- Plopu 26 văzut de Cătălina
- Plopu 26 văzut de Cornel (Mesaj)
- tpH 10
- Plopu 25 văzut de Cornel (Mesaj)
- Plopu 25 văzut de Gabry & Mădă
- Plopu 25 văzut de Ana-Maria & Mişu
- Plopu 24 văzut de Cristina & Ruben
- Plopu 24 văzut de Beni & DeeDee
- Plopu 24 văzut de Laura
- Fotografii Plopu & tpH
0 comentarii: