01 decembrie 2012

Plopu 28 vazut de Adrian!

Stiu ca a trecut ceva vreme de cand am solicitat ganduri din partea voastra a celor care ati participat in tabara din acest an. Unii au raspuns promt, altii putin mai tarziu, iar altii ... au ales sa pastreze momente ... ascunse in mod tainic in inimioara lor.
Tuturor celor care ati fost, ati impartasit (sau nu) va multumim si va asteptam si la anul, mai ales ca va fi o editie aniversara.
Pana atunci insa ... cateva ganduri din partea celor ce au ales sa impartaseasca cu noi ... din experienta lor ... la PLOPU 28: unul dintre acestia este Adrian.
Dar o sa las cuvintele lui sa va ghideze prin experienta de anul asta ... 

"Ganduri despre Plopu 28
     Ma numesc Adrian, am 34 de ani, sunt din Localitatea Hunedoara, membru in Biserica Golgota din Hunedoara.
  Cand am ajuns la Plopu, m-am intrebat in sinea mea : “ Ce caut eu aici? Nu cunosc pe nimeni, daca nu o sa-mi placa, daca ceilalti o sa ma respinga ?“ Dar spre surprinderea mea, a fost totul deosebit, am cunoscut pe ceilalti, nu m-am simti in plus, asa cum credeam la inceput . Am inceput sa ma integrez, nu am simtit diferenta de varsta, am cunoscut frati minunati, cum sunt Fratele Misu, Fratele Adi Lala, etc. Am cunoscut personal pe cativa frati si surori, pe care ii stiam  de la Radio Torent Crestin , ca si Rebe, Kostinush, Misu.
Programul mi sa parut frumos, incepand cu Devotionalul de dimineata, continuand cu Partasia pe Unitate, Programul zilnic de studiu biblic, Orientarea turistica sau jocurile de volei de dupa amiaza si terminand cu partasia de Seara, din jurul focului de tabara.
Momente la studiu biblic
Detasamentul 2 la orientarea turistica
Tabara Plopu vazuta de sus

Seara de joi - la momentul special
Partasia de seara in jurul focului
Poza de final - ne revedem la Plopu 29
      In alta ordine de idei, a fost o tabara reusita, in care am crescut spiritual, am avut partasie cu ceilalti si ma bucur enorm ca am avut ocazia sa va cunosc.
Cu ajutorul lui Dumnezeu vreau sa revin si la editiile viitoare.
Domnul sa binecuvinteze aceasta lucrare si pe cei cu ajutorul carora a avut loc."

Multumim Adrian pentru gandurile tale ... si te asteptam (va asteptam pe toti) la PLOPU 29!


0 comentarii:

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină

Arhiva

Top Crestin 1000

toateBlogurile.ro