02 septembrie 2011

Plopu 27 trait de Laura

Plopu 27

Pe scurt, har, viziune, refocalizare.
Da, exact cum spunea si Liviu, refocalizare.
Dumnezeu a fost acolo, a atins, a vorbit, a tacut si s-a bucurat de laudele pe care I le-am inaltat.
Am invatat linistea, am invatat ascultarea, am invatat sa ma uit retrospectiv si sa vad mana lui Dumnezeu de-a lungul vietii. Am invatat sa zic “Multumesc!”. Inca din momentul in care am pasit la Plopu, El Insusi m-a invatat sa zic “Multumesc!” chiar si pentru momentele neplacute din viata mea, momente pe care El le foloseste ca sa ma slefuiasca.
Dumnezeu da viziune! Asa cum spunea un bun prieten, suntem precum acel pui de vultur, impinsi din cuib, nevoiti sa zburam. El poarta de grija pasarii, El invata puiul de vultur sa zboare, El ne invata si pe noi sa zburam, sa ne apropiem de El. El Isi tine promisiunile intotdeauna!

“Tata, fa-ne disponibili! Da-ne urechi sensibile la glasul Tau, ca lucrarea asta a Ta sa ramana lucrarea Ta care sa fie in continuare sub calauzirea Ta si in planul Tau! In Numele Domnului Isus, Amin!”

0 comentarii:

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină

Arhiva

Top Crestin 1000

toateBlogurile.ro