03 septembrie 2011

Plopu 27 experimentat de Rebeca!

Am dormit si-am visat ca viata este bucurie, m-am trezit si-am vazut ca viata inseamna slujire, am actionat, si iata, slujirea era BUCURIE.” Rabindranath Tagore
M-am tot gandit cum sa incerc sa pun in cuvinte ceea ce simt, atunci cand ma gandesc la Plopu. Gandurile se invart in minte, si uneori e cale lunga de la gand la varful degetelor, alteori pui varful instrumentului de scris pe foaie, sau tastezi primele cuvinte si intr-o un moment ce pare scurt cat o clipire ai scris lucruri pe care nici nu stiai ca le ai in interiorul tau...
Plopu pentru mine a inceput dinainte sa ma cunosc pe mine, dinainte sa ma cunoasca lumea pe mine (cei care ma cunoasteti stiti la ce se refera asta) dar atunci Dumnezeu deja ma cunostea... Pentru mine Plopu exista si este parte integranta din mine de cand ma stiu, nu pot sa definesc un moment clar in care am zis: de-atunci stiu eu de Plopu, de-atunci merg la Plopu...
Si asa fiind situatia, a fost o tranzitie logica de la consumator la organizator, ce nu a mai fost logic a fost renuntarea la implicare, poate pe buna dreptate, poate in urma unor impresii gresite...
Dar TATA are un mod special de-a te aduce inapoi acolo unde are nevoie de tine, dupa ce te trece prin anumite locuri de unde trebuie sa pleci cu anumite lectii invatate...
Plopu 26 a insemnat intoarcerea mea, la o parte din ”acasa”... Plopu 27 a insemnat intoarcerea la o lucrare care intotdeauna mi-a fost in ganduri si-n inima... Inca nu stiu exact ce va fii, stiu doar ca trecutul apropiat, prezentul pe care il traiesc ma pregateste pentru un viitor in care tabara va merge inainte, si nu doar pe mine, sunt si altii, care fie vor da ascultare Chemarii,  fie vor alege sa nu auda...
Printre lucruri relaxante am avut si ”pilule” intense de seriozitate, de analiza, de FOCALIZARE...
Ce m-a uimit si inca ma uimeste, este ca atunci cand asculti, cand iti doresti din tot sufletul sa asculti...Dumnezeu vorbeste...poate dupa aceea nu-ti place ceea ce ai auzit, dar Dumnezeu vorbeste...
Plopu 27 a insemnat o perioada in afara timpului, in care am putut sa-mi cristalizez putin anumite ganduri, sa realizez ca totul a fost planificat de Dumnezeu, sa descopar cum persoana care am fost, persoana care sunt...se poate schimba, daca vreau, in persoana care pot fi/voi fii...persoana care Dumnezeu vrea sa fiu...
Si o particica din persoana asta...prin harul Domnului... o sa fie si Plopu 28...

0 comentarii:

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină

Arhiva

Top Crestin 1000

toateBlogurile.ro