03 septembrie 2011

Plopu 27 ... vazut de Kostinush ...

Plopul 27... vazut de mine ... mai bine spus trait de mine. Au fost momente deosebite, zile deosebite ... zile cu multa incarcatura emotionala incarcate de tristete si nesiguranta. Sincera sa fiu am stat pe ganduri daca sa merg sau nu la Plopu 27 dar intr-una din zile am simtit in inima mea si am devenit constienta ca Dumnezeu se va supara pe mine daca nu voi merge. Atat pe drum cat si acolo m-a tot urmarit intrebarea: "Ce vrei cu mine si de la mine in aceasta lucrare? Unde imi este locul aici pentru ca nu vad ce as putea face cum sa cladesti ceva nou pe ceva atat de dureros?" Am ajuns in acel loc special numit Tabara Plopu, totul era atat de dureros parca si iarba pe care calcam durea mi-a fost foarte greu sa trec peste aceasta simtire ma uitam in jurul meu si ii vedeam pe prietenii mei la fel de deznadajduiti si dezorientati ... atunci mi-am dat seama ca nu eram numai eu in acea stare, in acel moment s-a trezit ceva in mine am simtit un impuls de nestapanit de a face ceva pentru a iesi din acea stare. In acel moment am vazut o cale inaintea mea inca necunoscuta mie dar tousi drumul nu era inchis puteam sa il vad ... Am simtit mangaierea lui Dumnezeu in inima mea si cred ca am avut puterea de a-i mangaia si pe altii caci am reusit sa zambim sa facem planuri de viitor, sa ne putem macar gandi la asta ... am reusit sa avem curajul de a sta in post si rugaciune inaintea TATALUI pentru a cere viziunea LUI asupra acelui loc si de a ne pune vietile noastre in primul rand in aceasta batalie, pentru ca sa recunoastem fara indoiala va fi o batalie mare pentru aceasta lucrare. Da Plopu a ramas locul in care Dumnezeu te atinge te schimba, te transforma de multe ori atat de profund incat cand ajungi acasa parca nu te mai recunosti, parca trebuie sa inveti sa traiesti cu noul om din tine si toate astea doar dupa cateva zile de stat inaintea lui Dumnezeu cu o inima curata si sincera. Am plecat de la Plopu 27 cu inima plina de Dumnezeu, dar pe de alta parte am mai inteles ceva ... Tatal meu atotputernic a vrut sa vada credinciosia mea in durere, dezamagire, dezorientare si nu numai a mea ci a tuturor celor care am fost acolo prezenti, a vrut sa cunoasca pe deplin inima mea, ce voi face dupa inca o dezamagire in viata mea, dupa inca o neimplinire de data asta pe plan spiritual, parca ar fi vrut sa-mi spuna: "Acum iti iau si asta ce vei face? Ma vei iubi la fel de mult? Ma vei cauta la fel de mult? Care va fi hotararea vietii tale?"
In ultmii 2 ani am invatat sa Il iubesc pe Tatal meu mai mult decat pana acum chiar in acele momente din viata in care toti din jurul meu s-au uitat sa vada ce fac mai sunt eu credincioasa LUI sau nu? Acum la acest Plopu 27 am simtit ca parca cerul intreg a stat si s-a uitat sa vada ce fac, ce decizie iau acum in aceste momente de cumpana. Asadar s-a incheiat Plopul 27 si am venit mai zidita ca oricand de oriunde, am simtit ca inaintea Tatalui si a cerului am luat decizia vietii mele adica ascultarea de Dumnezeu fara a mai pune alte intrebari. Plopu 27 a aratat cine sunt cu adevarat in momente grele si am ramas incredintata ca Tatalui meu i-a placut ce a vazut in inima mea. Asadar va asteptam la Plopu 28, un loc hotarat de Dumnezeu sa fie dedicat LUI si numai LUI, un loc unde Dumnezeu te atinge.  

0 comentarii:

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină

Arhiva

Top Crestin 1000

toateBlogurile.ro