03 septembrie 2011

Plopu 27 ... vazut de Misu!

Desi s-a incheiat de ceva vreme Plopu 27 ... pentru ca am fost rugat ... si pentru ca am promis ... iata-ma prezent cu cateva cuvinte despre editia de anul acesta. Asa dupa cum stiti ... asa dupa cum ati citit atat pe site-ul Plopu cat si pe cateva dintre blogurile pe care cativa dintre noi scriem ... Plopu 27 a fost o editie putin mai neobisnuita. In ce sens? Pai in primul rand a durat doar 4 zile, a fost pe baza de invitatie ... si ... a avut o tema putin mai neobisnuita ... "Focalizarea".
De ce mi-a luat ceva timp pana sa imi pun "pe hartie" (chiar daca doar virtuala) gandurile? Sincer as fi putut scrie cateva fraze ... la scurt timp dupa ce am ajuns acasa ... DAR ... am vrut sa citesc si sa recitesc anumite lucruri pe care mi le-am notat in acele 4 zile, am vrut sa caut mai adanc ... soapta aceea tainica ... focalizarea LUI ... asupra a ceea ce s-a intamplat, asupra a ... ceea ce va urma.
Am primit intrebari din partea unor persoane despre cum a fost ... cati au fost ... daca s-a meritat ... si privind la intrebarile astea puteam fi tentat sa raspund ... evaziv ... sau sa dau clasicele raspunsuri: "Bine", "Destui" sau "Cred ca da". Poate si asta e un motiv pentru care nu am scris niciun gand atunci in primele zile.
Pentru ca ... TATI nu ne vrea superficiali, nu ne vrea usori (si incercati sa intelegeti ca nu e vorba aici de vreo marinimie sau alte aspecte super-spirituale) ... am decis sa mai "batatoresc" putin "cararea" acelor zile, fie la nivel mental, fie sufletesc sau spiritual.
Ar fi o adevarata nebunie sa zic ca nu am simtit o emotie puternica sau de ce nu ... un mare nod in gat si un imens gol in stomac ... cand incetul cu incetul ... "obstacolele naturale" ale muntilor deschideau un drum atat de familiar. Nu ma asteptam insa ... sa mai vad multimi de masini si de corturi ... in gandul meu nu mai erau intrebari de genul ... unde o sa imi asez si eu cortul ... ce surprize voi mai avea rezervate ... pe cine o sa reintalnesc sau ce persoane noi voi cunoaste ... ci ... in timp ce pajistea imensa ... verde ... se deschidea in fata mea ... intrebarea care ma "rodea" in mod obsesiv era ... "Ce urmeaza?"
Inca de la primul minut am avut provocarea de a face un lucru nou ... si impreuna cu Kos si cu Laura ... am reusit (ceva ce nu credeam ca o sa fac vreodata) sa ridic cortul ...
Ne uitam la drum ... se facea seara ... vedeam cate o masina si ne gandeam ... oare mai vine cineva, cine ar putea fi, se vor opri aici ... la noi? Si poate ca eram (nu stiu daca cu toti sau doar unii) dezamagiti putin atunci cand farurile se departau de locul unde ar fi trebuit sa faca putin dreapta pentru a o lua pe podul de la intrarea taberei. Intr-un final ... o vorba spusa de Laura cred (daca bine mai tin minte) a sumarizat lucrurile atat de simplu si de interesant: „... au fost prezenti la Plopu 27 oamenii care trebuiau sa fie ... nici mai multi ... nici mai putini”.
Sincer cred ca fiecare dintre cei care am ajuns ne-am intrebat in decursul celor 4 zile ... de ce suntem tocmai noi acolo ... ce plan are TATI cu noi ... cum si daca va fi un Plopu 28 ... si daca va fi ... ce va fi la acel viitor Plopu.
Bineinteles ca nu a lipsit devotionalul de dimineata ... studiu (desi mult mai personal si mai pe parte aplicata de data asta) ... discutiile ... si bineinteles ... DADDY.
De data asta nu a mai existat o zi de joi speciala ... dar am avut o zi de sambata inedita.
Dar deasupra tuturor acestor lucruri ... multe, extrem de multe momente ... in care am putut sa discut "face to face" cu TATI ... si foarte multe si binecuvantate momente de partasie pe care le-am avut unii cu ceilalti.
Am avut ocazia sa intalnesc oameni deosebiti, oameni care sa imi simta inima la fel ca si mine ... la fel ca si TATI ... oameni care prin vorbele lor ... prin modul de abordare a rugaciunii ... sa fie un adevarat balsam ...
Am privit tabara ... am privit locul ... am simtit lipsa unei persoane care mi-a marcat prin sfaturile, calauzirea si gandurile lui ultimii 2 ani ... Si, chiar daca, acea persoana nu era acolo ... nu era prezenta fizic ... am stiut ca e alaturi de noi, ca se roaga ... ca se gandeste la noi toti cei ce eram prezenti acolo ... rugandu-l pe TATI sa ne dea o noua viziune, o focalizare asupra modul in care vom aborda lucrurile pe viitor ...
Am cerut intelepciune si putere ... lumina si o posibilitate de a duce mai departe aceasta legacy ... aceasta "investitie" a inimii lui Dumnezeu si a inimilor noastre ...
Nu am sa uit niciodata ... legamantul pe care l-am facut la Plopu ...
Nu o sa incetez niciodata sa ma rog si sa cer calauzire si intelepciune pentru a putea sprijini ... ceea ce ... daddul meu ... a inceput, a construit, a investit ... si care acum ... se afla ... ca o imensa provocare inaintea mea ... inaintea tuturor celor ce iubesc "Plopu - locul unde Dumnezeu te atinge".
Am privit momentele acelea ca momente de maxima importanta, momente in care poate la fel ca si ucenicii ... ne simteam parasiti ... nu stiam poate incotro sa o luam ... cum va continua totul. In astfel de momente credinta, echilibrul si statornicia trebuie sa fie si sa ramana tari ... in astfel de momente trebuie sa te ridici si sa spui ... "Iata-ma, trimite-ma!", in astfel de momente trebuie sa nu se uite ca TATI e cel ce e in control si detine toate parghiile necesare pentru a investi pe mai departe intr-o lucrare inceputa de El ... si dedicata Lui. Poate ca in anumite momente ... am avut impresia de dezolant ... gol ... pustiu ... dar asa au avut si altii trairi cu mult timp inaintea noastra. Ce a urmat pentru ei ... o aventura extraordinara ... Ce urmeaza pentru noi: ... un drum nou ... Incotro? ... Spre bogatia harului slavei Sale! Cum? ... In cele mai nebanuite moduri.
Multumesc pe aceasta cale lui Liviu si lui Adi pentru faptul ca ne-au acceptat in familia Plopu ... apoi lui Cos, Rebe, Crissu si Rub, Laura (my dear littl' sis!) pentru faptul ca m-au primit atat pe mine cat si pe Kostinush ... alaturi de ei in marea familie Plopu ... si ma rog ca pentru fiecare din cei prezenti la Plopu 27 ... TATI sa dea calauzirea necesara pentru implicarea in aceasta lucrare ... TATI sa aseze pe fiecare la locul lui ... pregatit si potrivit pentru fiecare ... in ceea ce va urma.
Fiti binecuvantati si ... NE VEDEM LA ... PLOPU 28! Pana atunci avem nevoie de suportul vostru ... in rugaciune ... in implinirea ... in continuarea unei viziuni extraordinare ...
Fiti binecuvantati ... ramaneti in si sub binecuvantare!

0 comentarii:

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină

Arhiva

Top Crestin 1000

toateBlogurile.ro